Ιστορικό
Το ΚΤΕΛ Νομού Αχαΐας ιδρύθηκε το 1952, με εφαρμογή του Ν. 2119/52 ως κοινοπραξία Κοινού Ταμείου Εισπράξεως Λεωφορείων (ΚΤΕΛ).
Με την υπ’ αριθμόν 196360/6.10.67 απόφαση του Υπουργείου Συγκοινωνιών τα 46 υπεραστικά ΚΤΕΛ της ηπειρωτικής Ελλάδος και της Κρήτης συγχωνεύονται σε 8 Κ.Τ.Ε.Υ.Λ. (Κοινά Ταμεία Εισπράξεων Υπεραστικών Λεωφορείων) την 1η Φεβρουαρίου του 1968. Το ΚΤΕΛ Νομού Αχαΐας υπάγετε στο 1ο Κ.Τ.Ε.Υ.Λ. μαζί με τα υπόλοιπα ΚΤΕΛ της Πελοποννήσου.
Το καθεστώς αυτό όμως δεν ευδοκίμησε και έτσι το 1973 βάσει του νομοθετικού διατάγματος 102 ξανα-δημιουργείται το ΚΤΕΛ Νομού Αχαΐας όπου και ήταν η μορφή του μέχρι το 2003. Με βάση τον Νόμο 2963/2001 Το ΚΤΕΛ Νομού Αχαΐας μετατράπηκε σε Ανώνυμη Εταιρεία από 1/9/2003.
Αρχικά περιελάμβανε 139 λεωφορεία μετόχων. Σήμερα το ΚΤΕΛ Νομού Αχαΐας έχει 150 τελευταίας τεχνολογίας λεωφορεία όπου τα 17 από αυτά ανήκουν στο ΚΤΕΛ.
Η επιχείρηση
Η ΚΤΕΛ Νομού Αχαΐας Α.Ε. παρέχει με ποιότητα, ασφάλεια και ταχύτητα υπηρεσίες μεταφοράς επιβατών και αποσκευών με προκαθορισμένα και έκτακτα δρομολόγια, εντός και εκτός του νομού Αχαΐας, με σημείο αναχώρησης ή προορισμού την πόλη της Πάτρας.
Παράλληλα, μέσω του τουριστικού πρακτορείου που διατηρεί με την επωνυμία “Patras Travel” αναλαμβάνει ταξίδια εσωτερικού και εξωτερικού.
Διαθέτει πρακτορεία για την μεταφορά δεμάτων και φακέλων άμεσα και με ασφάλεια, αξιοποιώντας τον στόλο των οχημάτων στους προορισμούς στους οποίους που εκτελεί δρομολόγια.
Διαθέτει πρακτορεία για την μεταφορά δεμάτων και φακέλων άμεσα και με ασφάλεια, αξιοποιώντας τον στόλο των οχημάτων στους προορισμούς στους οποίους που εκτελεί δρομολόγια.
Υπηρεσίες
Εκτελούνται καθημερινά κατά μέσο όρο 100 δρομολόγια σε περιόδους μέσης κίνησης, και αρκετά περισσότερα σε περιόδους αιχμής.
Το ΚΤΕΛ Νομού Αχαΐας καλύπτει ένα από τα μεγαλύτερα δίκτυα διαδρομών, με τέσσερις βασικούς άξονες: Πάτρα-Αθήνα, Πάτρα Θεσσαλονίκη, Πάτρα-Καλαμάτα και Πάτρα-Ιωάννινα, έχει πυκνό δίκτυο εντός του νομού Αχαΐας αλλά και τακτικές και έκτακτες γραμμές για όλη την υπόλοιπη Ελλάδα.
Το ΚΤΕΛ Αχαΐας Α.Ε. έχει μελετήσει τις ανάγκες του επιβατικού κοινού στο οποίο απευθύνεται και λαμβάνει ειδικές δράσεις για την αντιμετώπιση των αναγκών τους, έχοντας καθιερώσει ειδικά δρομολόγια κατά περίοδο και κατά κατηγορία πελατών.
Είναι από τα πρώτα ΚΤΕΛ στην Ελλάδα που εγκατέστησε σύστημα μηχανογράφησης. Το ΚΤΕΛ βελτίωσε έτσι την οργάνωση του και μπόρεσε να αξιολογήσει τα δρομολόγια του μέσω στατιστικής ανάλυσης
Πάντα προσπαθεί να διαμορφώσει τις παρεχόμενες υπηρεσίες του και το κόστος αυτών με στόχο τις ποιοτικές υπηρεσίες στους πελάτες αλλά και την αντιμετώπιση του ανταγωνισμού.
Προσπαθεί να είναι πρωτοπόρο σε θέματα ποιότητας υπηρεσιών, ακρίβειας δρομολογίων, ασφάλειας, ενημέρωσης και βεβαίως συνθηκών άνεσης κατά την μεταφορά των επιβατών.
Η ΚΤΕΛ Ν. Αχαΐας Α.Ε. με εμπειρία λειτουργίας 60 και πλέον χρόνων στοχεύει στην συνεχή ανανέωση του στόλου του και των υπηρεσιών του και αναζητά συνεχώς τις οργανωτικές και τεχνικές λύσεις οι οποίες θα παρέχουν στο επιβατικό κοινό την ποιότητα υπηρεσιών που επιθυμεί.
Παρακολουθεί συνεχώς και πειραματίζεται με τις νέες τεχνολογίες στην κατεύθυνση της υιοθέτησης των κατάλληλων και πλέον αποδοτικών εξ΄ αυτών στην κατεύθυνση του εκσυγχρονισμού του στόλου και των υπηρεσιών προς τους πελάτες του, την μείωση του λειτουργικού κόστους, την βελτίωση της εποπτείας του στόλου των οχημάτων κ.α.
Στην παρούσα φάση, βρίσκεται στο κατώφλι υλοποίησης μίας σειράς δράσεων για τις οποίες έχει ήδη ερευνήσει τις τάσεις της ελληνικής αλλά και της διεθνούς αγοράς. Το συγκεκριμένο πρόγραμμα δίνει στην επιχείρηση μία ευκαιρία χρηματοδότησης δράσεων πού ήδη είχε μελετήσει και προγραμματίσει.
Ιστορία
Η ιστορία της Αχαΐας ξεκινάει από τους αρχαίους χρόνους, ενώ πολιτισμός στην περιοχή εμφανίστηκε από το τέλος της νεολιθικής εποχής, όπως μαρτυρούν τα ευρήματα. Πρώτοι κάτοικοι υπήρξαν οι Πελασγοί, οι οποίοι είχαν ιδρύσει πολλούς οικισμούς στην περιοχή η οποία τότε ονομαζόταν Αιγιάλεια, όπως αναφέρει και ο Παυσανίας. Αργότερα ήρθαν στην περιοχή τα ελληνικά φύλα, κατ’ αρχήν οι Ίωνες από την Αττική γύρω στο 1406 π.Χ., οι οποίοι επιβλήθηκαν διαιρώντας την σε δώδεκα πόλεις με πρωτεύουσα την Ελίκη, μετονομάζοντας ταυτόχρονα την μέχρι τότε Αιγιάλεια σε Ιωνία. Η περιοχή ήταν άμεσα συνδεδεμένη με τα σημαντικότερα κέντρα του μεγάλου Μυκηναϊκού πολιτισμού, ενώ μετά τον Τρωικό πόλεμο, στον οποίο έλαβαν μέρος και αρκετές πόλεις της, οι Δωριείς την χρησιμοποίησαν ως πέρασμα από την κεντρική Ελλάδα (1100 π.Χ.), ώστε να εξαπλωθούν στην Πελοπόννησο. Οι Δωριείς επικράτησαν σε ολόκληρη την Πελοπόννησο εκτός από την λεγόμενη τότε Ιωνία, αναγκάζοντας τους Αχαιούς της ευρύτερης περιοχής της Σπάρτης και του Άργους να ζητήσουν άσυλο στην χώρα των Ιώνων. Οι Αχαιοί κατέλαβαν τελικά την περιοχή το 1088 π.Χ. και της έδωσαν το όνομά τους που διατηρείται μέχρι σήμερα, δηλαδή Αχαΐα.
Οι Αχαιοί μετασχημάτισαν τους οικισμούς σε πόλεις, κάθε μία από τις οποίες αποτελείτο από επτά ή οχτώ δήμους, τις οποίες θωράκισαν. Ίδρυσαν επίσης την Πάτρα και το Λεόντιο. Η ίδρυση της Πάτρας πιθανολογείται στο 1082 ή 1041 π.Χ. με την συνένωση των οικισμών Αρόη, Άνθεια και Μεσσάτιδα, με προτροπή του Πρευγένη και του γιου του, Πατρέα. Παρόλα αυτά, οι Αχαιοί διατήρησαν δύο θεσμούς των Ιώνων, τον διοικητικό, δηλαδή την ένωση των δώδεκα πόλεων με πρωτεύουσα την Ελίκη, και τον θρησκευτικό που ήταν ο λεγόμενος αμφικτιονικός θεσμός, ο οποίος συσπείρωνε όλους τους κατοίκους της χώρας στην Ελίκη για κοινή θυσία στο ιερό του Ελικώνιου Ποσειδώνα.
Γύρω στο 800 π.Χ. ανατράπηκε από την εξουσία ο οίκος των Ατρειδών και εγκαθιδρύθηκε η «Δημοκρατία των Γαιοκτημόνων», που λεγόταν και Αριστοκρατία. Τότε ιδρύθηκε από τους Αχαιούς η πρώτη ομοσπονδιακή οργάνωση της ανθρωπότητας, το «Κοινό των Αχαιών»΄, η λεγόμενη «Α’ Αχαϊκή Συμπολιτεία», της οποίας η έδρα ήταν η πρωτεύουσα Ελίκη. Αργότερα η έδρα μεταφέρθηκε στο Αίγιο. Εκεί συγκεντρώνονταν οι αντιπρόσωποι των δώδεκα πόλεων και συσκέπτονταν ώστε να ρυθμίζουν τα κοινά τους συμφέροντα. Ο θεσμός του «Κοινού των Αχαιών» αποτελούσε υπόδειγμα δημοκρατικής ομοσπονδίας των πόλεων τόσο για τους Έλληνες όσο και για τους ξένους, αφού ακόμα και οι Ρωμαίοι ενδιαφέρθηκαν ώστε η Ρωμαϊκή Σύγκλητος τον 5ο αιώνα π.Χ. έστειλε πρέσβεις στο «Κοινό» για να παρακολουθήσουν τις διαδικασίες.
Από τον 7ο μέχρι τον 5ο αιώνα π.Χ. παρατηρείται παρακμή και απομόνωση στην χώρα των Αχαιών, αφού είναι χαρακτηριστικό ότι δεν έλαβαν μέρος στους Περσικούς πολέμους, οι οποίοι είχαν τεράστια σημασία τόσο για τον ελληνισμό όσο και για την υπόλοιπη Ευρώπη. Ο αξιοπερίεργος απομονωτισμός που τους διέκρινε την περίοδο εκείνη, φαίνεται και από το γεγονός ότι μετά τους Περσικούς πολέμους, όταν άρχισε η διαμόρφωση των δύο πολιτικό-στρατιωτικών κέντρων στην Ελλάδα, της Αθηναϊκής Ηγεμονίας και της Πελοποννησιακής Συμμαχίας, οι Αχαιοί και πάλι απουσίαζαν, ασχολούμενοι κυρίως με την οργάνωση των οικονομικών της χώρας τους, η οποία είχε ήδη φανεί από το 480 π.Χ. όταν κυκλοφόρησαν τα πρώτα ασημένια νομίσματά τους, τα οποία έκοψε η πόλη Αιγές, ενώ αργότερα ακολούθησαν η Δύμη, η Πελλήνη, η Αιγείρα και η Ελίκη καθώς και άλλες πόλεις τις σημερινής Αχαΐας, οι οποίες τότε ήταν αρκαδικές όπως ο Κλείτορας και η Ψωφίδα. Εκείνη την περίοδο η Αχαΐα παρουσιάζει αξιόλογη ακμή στην γλυπτική, την αρχιτεκτονική και σε άλλες μορφές τέχνης.
Αργότερα οι Αχαιοί είχαν αρχίσει να βγαίνουν από τον απομονωτισμό και να συμμετέχουν στα ελληνικά πράγματα συμμετέχοντας στον Κορινθιακό (395-387 π.Χ.), τον Θηβαϊκό (371-362 π.Χ.) και τον Ιερό πόλεμο (355-345 π.Χ.). Η κατάκτηση της Αχαΐας από τους Μακεδόνες, είχε σαν αποτέλεσμα να τοποθετηθούν φρουρές στις αχαϊκές πόλεις οι οποίες είχαν διχαστεί, ενώ διαλύθηκε το πανάρχαιο «Κοινό των Αχαιών». Επίσης άλλαξε το δημοκρατικό πολίτευμα, εξορίστηκαν πολίτες και παρατηρήθηκε αποσάθρωση στις παραγωγικές διαδικασίες με αποτέλεσμα την οικονομική αποδιοργάνωση. Ακολούθησαν οι καταστροφικές επιδρομές των Γαλατών, οι οποίες όμως εξάντλησαν και νίκησαν τον μακεδονικό στρατό το 281 π.Χ., κάτι το οποίο οι αχαϊκές πόλεις εκμεταλλεύτηκαν και επαναστάτησαν εναντίον της μακεδονικής εξουσίας. Τότε με πρωτοβουλία της Δύμης, ιδρύεται νέα ομοσπονδία των Αχαιών, η «Β’ Αχαϊκή Συμπολιτεία», η οποία στόχευε στην ενοποίηση όλων των ελληνικών πόλεων. Σε αυτή προσχώρησαν μετά από προσπάθειες χρόνων 43 πόλεις και σχεδόν ολόκληρη η Πελοπόννησος εκτός από την Σπάρτη η οποία προσχώρησε αργότερα. Οχυρώθηκαν πολλές βασικές πόλεις της περιοχής, εκτός από την Πάτρα η οποία οχύρωσε μόνο την ακρόπολη της.
Όταν στην Σπάρτη επικράτησε ο μεταρρυθμιστής Κλεομένης, το μίσος των Λακεδαιμόνιων για τους Αχαιούς αναζωπυρώθηκε και εξαιτίας της εξάπλωσης της Συμπολιτείας τους, το οποίο ενθάρρυνε τους Αιτωλούς οι οποίοι ήρθαν σε ρήξη με τους Αχαιούς, ενώ ακολούθησε μια σειρά πολέμων οι οποίοι αποδυνάμωσαν τις ελληνικές πόλεις, με αποτέλεσμα οι Ρωμαίοι να εμπλακούν στα ελληνικά πράγματα και να προσπαθήσουν να μειώσουν την δύναμη της «Β’ Αχαϊκής Συμπολιτείας», της οποίας τις στρατιωτικές δυνάμεις συνέτριψαν το 147 π.Χ. στη Σκάρφεια της Λοκρίδας. Τον επόμενο χρόνο ολόκληρη η Ελλάδα βρισκόταν υπό την εξουσία των Ρωμαίων, την οποία μάλιστα ονόμασαν Αχαΐα. Καταστράφηκαν πολλές αχαϊκές πόλεις όπως η Δύμη, αλλά κάποιες, ιδιαίτερα η Πάτρα, ωφελήθηκαν ιδιαίτερα.
Κατά την πρώιμη Βυζαντινή περίοδο η Αχαΐα γνώρισε οικονομική ανάπτυξη, η οποία ανακόπηκε πολλές φορές από τις επιδρομές των Γότθων, αλλά κυρίως των Σλάβων τον 8ο αιώνα μ.Χ. οι οποίοι εκμεταλλεύτηκαν την μείωση του εγχώριου πληθυσμού και κατέλαβαν πολλούς αχαϊκούς οικισμούς, από τους οποίους εκδιώχθηκαν και για τον λόγο αυτό επαναστάτησαν το 783 μ.Χ. Νέα εισβολή Σλάβων υπήρξε λίγο αργότερα, το 805 μ.Χ., η οποία τελικά αποκρούστηκε. Τελικά οι λίγοι Σλάβοι που παρέμειναν στην Αχαΐα, περιορίστηκαν στα ορεινά, όπου δημιούργησαν τα λεγόμενα Νεζεροχώρια. Αυτοί αφομοιώθηκαν πλήρως από τον αχαϊκό πληθυσμό.
Στις αρχές του 13ου αιώνα η Αχαΐα ακολουθώντας την τύχη και πολλών άλλων ελληνικών περιοχών, καταλήφθηκε από τους Φράγκους από τους οποίους απελευθερώθηκε το 1430, ενώ ήδη αποτελούσε μέρος του Δεσποτάτου του Μυστρά. Ακολούθησε όμως το 1460 η κατάκτησή της από τους Τούρκους, οι οποίοι έδωσαν προσωρινά τη θέση τους στους Ενετούς το 1687, για να πάρουν πάλι την εξουσία το 1715 μέχρι την απελευθέρωση της Ελλάδας το 1828. Σπουδαίο γεγονός της εποχής, εκτός από την Ελληνική Επανάσταση του 1821, υπήρξαν τα Ορλωφικά, αφού στις 29 Μαρτίου 1770, ο μητροπολίτης Πατρών Παρθένιος, συγκέντρωσε τους προκρίτους στο Αίγιο και κήρυξε την επανάσταση εναντίον του κατακτητή, η οποία είχε άδοξο τέλος και δυσμενείς επιπτώσεις για τον ελληνικό πληθυσμό. Όσον αφορά την ίδια την επανάσταση του 1821, λίγα χρόνια πριν την έναρξή της, εκπρόσωπος της Φιλικής Εταιρίας, ο Αντώνιος Πελοπίδας, έφτασε στην Πάτρα από την Κωνσταντινούπολη για να παρακινήσει επιφανείς Αχαιούς να γίνουν μέλη της οργάνωσης. Τελικά το λάβαρο της επανάστασης σηκώθηκε στα Καλάβρυτα στις 25 Μαρτίου 1821, μετά από πενθήμερη πολιορκία των Τούρκων στο κάστρο της πόλης ενώ στις 23 Μαρτίου άρχισε η πολιορκία του κάστρου της Πάτρας. Η Αχαΐα όμως γνώρισε την μανία των κατακτητών κατά τη διάρκεια της Γερμανικής κατοχής, αφού καταστράφηκαν τα Καλάβρυτα το 1943 ενώ είχε σφαγιαστεί ο άμαχος πληθυσμός της Πάτρας το 1940 από τους Ιταλούς.
Πηγή: wikipedia
Πάτρα – Αθήνα – Πάτρα
Πάτρα – Αθήνα
Το ΚΤΕΛ Αχαΐας σας ενημερώνει ότι για την καλύτερη και άμεση εξυπηρέτηση του επιβατικού κοινού όλα τα δρομολόγια γίνονται από Πάτρα με προορισμό τον Κεντρικό Σταθμό Λεωφορείων του Κηφισού και τον σταθμό του Μετρό Ελαιώνας (γραμμή 3) στην Αθήνα. Για περισσότερες πληροφορίες και κρατήσεις θέσεων επικοινωνήστε με τις πληροφορίες του ΚΤΕΛ στα τηλέφωνα 2610 623 886 (-8)
Κάθε Παρασκευή και Κυριακή, δύναται να πραγματοποιηθούν επιπλέον δρομολόγια για λόγους εξυπηρέτησης του επιβατικού κοινού.
Τα δρομολόγια με αστερίσκο * είναι Express
Ώρα | Δεύτερα | Τρίτη | Τετάρτη | Πέμπτη | Παρασκευή | Σάββατο | Κυριακή |
---|---|---|---|---|---|---|---|
02:30 | ● | ● | ● | ● | ● | ● | ● |
05:00 | ● | ● | ● | ● | ● | ||
06:00 | ●* | ●* | ●* | ●* | ●* | ● | ● |
06:30 | ● | ● | ● | ● | ● | ||
07:00 | ● | ||||||
07:15 | ● | ● | ● | ● | ● | ||
07:30 | ● | ||||||
07:45 | ●* | ●* | ●* | ●* | ●* | ●* | |
08:15 | ●* | ||||||
08:30 | ● | ● | ● | ● | ● | ● | |
09:00 | ● | ||||||
09:30 | ●* | ●* | ●* | ●* | ●* | ●* | |
10:00 | ● | ● | ● | ● | ● | ● | ● * |
11:00 | ●* | ●* | ●* | ●* | ●* | ●* | |
11:30 | ● | ● | ● | ● | ● | ● | ● * |
12:00 | ●* | ●* | ●* | ●* | ●* | ●* | ● |
12:30 | ●* | ||||||
12:45 | ● | ● | ● | ● | ● | ● | |
13:00 | ● | ||||||
13:15 | ●* | ●* | ●* | ●* | ●* | ●* | |
13:30 | ●* | ||||||
14:00 | ● | ● | ● | ● | ● | ● | ● |
14:30 | ●* | ●* | ●* | ●* | ●* | ●* | ●* |
15:00 | ● | ● | ● | ● | ● | ● | ● |
15:30 | ●* | ●* | ●* | ●* | ●* | ●* | ●* |
16:00 | ● | ● | ● | ● | ● | ● | ● |
16:30 | ●* | ●* | ●* | ●* | ●* | ●* | ●* |
17:00 | ● | ● | ● | ● | ● | ● | ● |
17:30 | ●* | ●* | ●* | ●* | ●* | ●* | ●* |
18:00 | ● | ● | |||||
18:15 | ● | ● | ● | ● | ● | ||
18:30 | ● | ● | |||||
19:00 | ●* | ●* | ●* | ●* | ●* | ●* | |
19:15 | ● | ||||||
19:30 | ● | ● | ● | ● | ● | ● | |
20:15 | ● | ● | |||||
20:30 | ● | ● | ● | ● | ● | ||
21:00 | ● | ● | |||||
21:45 | ● | ● | ● | ● | ● | ● | |
22:00 | ● |
Αθήνα – Πάτρα
Τα δρομολόγια με αστερίσκο * είναι Express
Ώρα | Δεύτερα | Τρίτη | Τετάρτη | Πέμπτη | Παρασκευή | Σάββατο | Κυριακή |
---|---|---|---|---|---|---|---|
05:30 | ● | ● | ● | ● | ● | ||
06:15 | ● | ||||||
06:30 | ● | ● | ● | ● | ● | ● | |
07:15 | ● | ● | ● | ● | ● | ● | |
08:00 | ● | ● | ● | ● | ● | ● | ● |
08:30 | ●* | ●* | ●* | ●* | ●* | ●* | |
09:00 | ● | ● | ● | ● | ● | ● | ● |
09:45 | ● | ● | ● | ● | ● | ● | ● |
10:30 | ●* | ●* | ●* | ●* | ●* | ●* | ●* |
11:00 | ● | ● | ● | ● | ● | ● | ● |
11:30 | ●* | ||||||
12:00 | ● | ● | ● | ● | ● | ● | ● |
12:30 | ●* | ●* | ●* | ●* | ●* | ●* | ●* |
13:00 | ● | ● | |||||
13:15 | ● | ● | ● | ● | ● | ||
13:30 | ● | ● | |||||
14:00 | ●* | ●* | ●* | ●* | ●* | ●* | ●* |
14:30 | ● | ● | ● | ● | ● | ● | ● |
15:00 | ●* | ●* | ●* | ●* | ●* | ●* | ●* |
15:30 | ● | ● | ● | ● | ● | ● | ● |
16:00 | ●* | ●* | ●* | ●* | ●* | ●* | ●* |
16:30 | ● | ● | ● | ● | ● | ● | ● |
17:00 | ●* | ●* | ●* | ●* | ●* | ●* | ●* |
17:30 | ● | ● | ● | ● | ● | ● | ● |
18:00 | ●* | ●* | ●* | ●* | ●* | ●* | ●* |
18:30 | ● | ● | ● | ● | ● | ● | ● |
19:00 | ●* | ●* | ●* | ●* | ●* | ●* | ●* |
19:30 | ● | ● | ● | ● | ● | ● | |
19:45 | ● | ||||||
20:00 | ●* | ●* | ●* | ||||
20:30 | ● | ● | ● | ● | ● | ● | ● |
21:00 | ● | ●* | |||||
21:30 | ● | ● | ● | ● | ● | ● | |
22:00 | ● | ● | |||||
22:30 | ● | ● | ● | ● | ● | ||
23:00 | ● |
Κάθε Παρασκευή και Κυριακή, δύναται να πραγματοποιηθούν επιπλέον δρομολόγια για λόγους εξυπηρέτησης του επιβατικού κοινού.
Πάτρα-Αίγιο-Πάτρα
Πάτρα – Αίγιο
* Τα δρομολόγια εκτελούνται διαμέσου της Νέας Εθνικής Οδού ΕΚΤΟΣ Σαββάτου και Κυριακής
Ώρα | Δεύτερα | Τρίτη | Τετάρτη | Πέμπτη | Παρασκευή | Σάββατο | Κυριακή |
---|---|---|---|---|---|---|---|
07:00 | ● | ● | ● | ● | ● | ||
08:00 | ● | ● | ● | ● | ● | ● | ● |
09:00 | ● | ● | ● | ● | ● | ● | |
10:00 | ● | ● | ● | ● | ● | ● | ● |
11:00 | ● | ● | ● | ● | ● | ● | |
12:00 | ●* | ●* | ●* | ●* | ●* | ● | ● |
12:10 | ● | ● | ● | ● | ● | ||
13:00 | ●* | ●* | ●* | ●* | ●* | ● | ● |
13:10 | ● | ● | ● | ● | ● | ||
13:45 | ● | ● | ● | ● | ● | ||
14:00 | ●* | ●* | ●* | ●* | ●* | ● | ● |
14:15 | ● | ● | ● | ● | ● | ||
15:00 | ●* | ●* | ●* | ●* | ●* | ● | ● |
15:15 | ● | ● | ● | ● | ● | ||
16:00 | ● | ● | ● | ● | ● | ● | ● |
17:00 | ● | ● | ● | ● | ● | ● | ● |
18:00 | ● | ● | ● | ● | ● | ● | ● |
19:15 | ● | ● | ● | ● | ● | ● | ● |
20:30 | ● | ● | ● | ● | ● | ● | ● |
22:15 | ● | ● | ● | ● | ● | ● | ● |
Αίγιο – Πάτρα
* Τα δρομολόγια εκτελούνται διαμέσου της Νέας Εθνικής Οδού ΕΚΤΟΣ Σαββάτου και Κυριακής
Ώρα | Δεύτερα | Τρίτη | Τετάρτη | Πέμπτη | Παρασκευή | Σάββατο | Κυριακή |
---|---|---|---|---|---|---|---|
05:55 | ● | ● | ● | ● | ● | ||
06:30 | ● | ● | ● | ● | ● | ||
07:00 | ●* | ●* | ●* | ●* | ●* | ● | ● |
07:15 | ● | ● | ● | ● | ● | ||
08:00 | ● | ● | ● | ● | ● | ● | |
08:00 | ●* | ●* | ●* | ●* | ●* | ||
08:15 | ●* | ●* | ●* | ●* | ●* | ||
09:00 | ●* | ●* | ●* | ●* | ●* | ● | ● |
09:10 | ● | ● | ● | ● | ● | ||
10:00 | ● | ● | ● | ● | ● | ● | |
11:00 | ● | ● | ● | ● | ● | ● | ● |
12:00 | ● | ● | ● | ● | ● | ● | ● |
13:00 | ● | ● | ● | ● | ● | ● | ● |
14:00 | ● | ● | ● | ● | ● | ● | ● |
14:00 | ●* | ●* | ●* | ●* | ●* | ||
15:00 | ● | ● | ● | ● | ● | ● | ● |
16:00 | ● | ● | ● | ● | ● | ● | ● |
17:00 | ● | ● | ● | ● | ● | ● | ● |
18:00 | ● | ● | ● | ● | ● | ● | ● |
19:00 | ● | ● | ● | ● | ● | ● | ● |
21:00 | ● | ● | ● | ● | ● | ● | ● |
Πάτρα – Βόλος – Πάτρα
Πάτρα – Βόλος
Ώρα | Δεύτερα | Τρίτη | Τετάρτη | Πέμπτη | Παρασκευή | Σαββατο | Κυριακή |
---|---|---|---|---|---|---|---|
15:45 | ● | ● | ● | ● |
Βόλος – Πάτρα
Ώρα | Δεύτερα | Τρίτη | Τετάρτη | Πέμπτη | Παρασκευή | Σαββατο | Κυριακή |
---|---|---|---|---|---|---|---|
15:00 | ● | ● | ● | ● |
Πάτρα – Θεσσαλονίκη – Λαμία – Λάρισα -Πάτρα
Σας γνωρίζουμε τις στάσεις που πραγματοποιεί το Δρομολόγιο από Πάτρα-Θεσσαλονίκη-Πάτρα μέσω Εγνατίας οδού ως κάτωθι:
ΠΑΤΡΑ–ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ ΜΕΣΩ ΕΓΝΑΤΙΑΣ ΟΔΟΥ
- Έξοδος Γρεβενών (Ανατολικά) στο καφέ Πίνδος
- Έξοδος Κοζάνης (Νότια)
- Πολύμυλος Κοζάνης (Διόδια)
- Έξοδος Βέροιας
- Έξοδος Κουλούρας
- ΣΕΑ Πλατάνου
ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ–ΠΑΤΡΑ ΜΕΣΩ ΕΓΝΑΤΙΑΣ ΟΔΟΥ
- ΣΕΑ Πλατάνου
- Έξοδος Κουλούρας
- Έξοδος Βέροιας
- Πολύμυλος Κοζάνης (Διόδια)
- Πάρκινγκ Κοζάνης (Μετά τον Κόμβο Πτολεμαΐδας)
- Έξοδος Γρεβενών (Ανατολικά) στο καφέ Πίνδος
Πάτρα – Λαμία – Λάρισα – Θεσσαλονίκη
Ώρα | Δεύτερα | Τρίτη | Τετάρτη | Πέμπτη | Παρασκευή | Σάββατο | Κυριακή |
---|---|---|---|---|---|---|---|
08:30 | ● | ● | ● | ● | ● | ● | ● |
12:30 (Μέσω Εγνατίας) | ● | ||||||
14:00 (Μέσω Εγνατίας) | ● | ● | |||||
15:30 | ● | ● | ● | ● | ● | ● | ● |
Θεσσαλονίκη – Λάρισα – Λαμία – Πάτρα
Ώρα | Δεύτερα | Τρίτη | Τετάρτη | Πέμπτη | Παρασκευή | Σάββατο | Κυριακή |
---|---|---|---|---|---|---|---|
08:15 | ● | ● | ● | ● | ● | ● | ● |
12:30 (Μέσω Εγνατίας) | ● | ||||||
14:00 (Μέσω Εγνατίας) | ● | ● | |||||
15:15 | ● | ● | ● | ● | ● | ● | ● |
Πάτρα -Καλαμάτα – Πάτρα
Πάτρα – Καλαμάτα
Ώρα | Δεύτερα | Τρίτη | Τετάρτη | Πέμπτη | Παρασκευή | Σάββατο | Κυριακή |
---|---|---|---|---|---|---|---|
08:30 | ● | ● | ● | ● | ● | ● | ● |
16:00 | ● | ● | ● | ● | ● | ● | ● |
Καλαμάτα- Πάτρα
Ώρα | Δεύτερα | Τρίτη | Τετάρτη | Πέμπτη | Παρασκευή | Σάββατο | Κυριακή |
---|---|---|---|---|---|---|---|
08:30 | ● | ● | ● | ● | ● | ● | ● |
16:00 | ● | ● | ● | ● | ● | ● | ● |
Πάτρα – Καρδίτσα – Πάτρα
Πάτρα – Καρδίτσα
Ώρα | Δεύτερα | Τρίτη | Τετάρτη | Πέμπτη | Παρασκευή | Σάββατο | Κυριακή |
15:15 | ● | ● | ● |
Καρδίτσα – Πάτρα
Ώρα | Δεύτερα | Τρίτη | Τετάρτη | Πέμπτη | Παρασκευή | Σάββατο | Κυριακή |
15:00 | ● | ● | |||||
15:30 | ● |
Πάτρα – Ιωάννινα – Πάτρα
Πάτρα – Ιωάννινα
Ώρα | Δεύτερα | Τρίτη | Τετάρτη | Πέμπτη | Παρασκευή | Σάββατο | Κυριακή |
---|---|---|---|---|---|---|---|
09:00 | ● | ● | ● | ● | ● | ● | ● |
14:45 | ● | ● | ● | ● | ● | ● | ● |
Ιωάννινα – Πάτρα
Ώρα | Δεύτερα | Τρίτη | Τετάρτη | Πέμπτη | Παρασκευή | Σάββατο | Κυριακή |
---|---|---|---|---|---|---|---|
09:30 | ● | ● | ● | ● | ● | ● | ● |
14:30 | ● | ● | ● | ● | ● | ● | ● |
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου